Tajomstvo krásnej postavy inštruktorov 2

by Administrator

Pred pár mesiacmi sme pre vás napísali článok "Tajomstvo krásnej postavy inštruktorov". Keďže článok zožal veľký úspech, rozhodli sme sa urobiť pokračovanie a osloviť ďalších inštruktorov, aby nám prezradili ich tajomstvo. Tajomstvo ako sa dopracovali k postave, ktorú majú a čo všetko robia pre to, aby si ju udržali. Veríme, že vás ich príbehy inšpirujú a posunú za vašou vysnívanou postavou o kúsok vpredWink.

Tatiana Vargovčáková (Košice):

"Športu som sa venovala na základnej aj strednej škole. Ale potom, keď sa mi narodili dve deti, prišla dlhá pauza a opäť som sa mu začala venovať až v 40-tke, keď som objavila čaro írskeho tanca. Po štyroch rokoch som sa dostala k latino fitness a odtiaľ bol už len krôčik k Zumbe. Inštruktorkou som 3,5 roka a niekoľko mesiacov sa venujem aj Yoge.

S malou prestávkou som už asi 15 rokov vegetariánka, nepijem kávu, alkohol, nefajčím,  

pijem len čistú vodu a ovocné šťavy, jem celozrnné a tmavé pečivo. Ale v množstve sa neobmedzujem, jem koľko vládzem Smile. Musím, aby som sa nestratila, pretože cvičím 12 hodín do týždňa. Napriek tomu, ze už mám po 50-tke, vďaka Zumbe a Yoge sa cítim skvelo a energie mám na rozdávanie.

A čo by som poradila ostatným? Hlavne to stále neriešiť v hlave, nezaťažovať sa drastickými diétami, zdravo sa stravovať - vynechať hlavne biele pečivo, biely cukor nahradiť javorovým sirupom, jest viac surovej stravy - zeleninových šalátov a samozrejme aj cvičiť. Nájsť si svoju psychickú rovnováhu, kde pomôže Yoga, Zumba vyplaví endorfíny a vylúdi úsmev na tvári. Dôležité je, aby sme boli šťastní, aj keď s nejakým tým kilečkom navyše, aby sme sa veľa smiali a neriešili veľa zbytočných vecí. "

Aby ste vedeli o Tatianke viac: Oficiálny Zumba inštruktor - Basic steps 1, Oficiálny Zumba inštruktor - Basic steps 2, Oficiálny Aqua Zumba inštruktor, inštruktor jógy

Zorka Adamčáková (Banská Bystrica):
"Som prirodzene lenivý tvor. Keby som neprecvičovala, tak som určite obézna. Prevažná väčšina žien cvičí kvôli postave, čo nie je správne. Zdravo sa stravovať, hýbať sa, relaxovať je základ na zlepšenie kvality svojho terajšieho aj budúceho života a ešte si ním aj dokážeme spomaliť proces starnutiaSmile. Myslieť len na to, že potrebujem schudnúť je podľa mňa veľká chyba...A ako to robím ja? Stravujem sa pravidelne a jem úplne všetko. Milujem dobré jedlo, sladkosti, chipsy, ale aj ovocie a presvedčila som samú seba, že zbožňujem aj zeleninu, najnovšie ryby a mäso Smile .

Do svojich 20 rokov som bola úplne bez pravidelného pohybu, potom, keď som začala študovať medicínu som zistila, že pohyb je pre mňa najlepší relax popri tom nekonečnom učení. Sama sa nedonútim cvičiť, najviac ma to baví, keď burcujem baby na hodine. Som presne ten tip, že raz pochudnem, potom priberiem. Teraz sa však snažím držať si stabilnú hmotnosť.

Pre všetkých, čo chcú schudnúť: Nezabúdajte, že ste to Vy sami, ktorí rozhodujete o tom ako sa stravujete, ako sa hýbete a aký máte postoj k vlastnému životu a všetkému čo so sebou prináša. Neodporučím Vám žiadny zázrak, iba jednu vec- študujte a vzdelávajte sa. Keď neviete čo a ako máte robiť, potom to ani nemôžete dosiahnuť. Nemusíte rozumieť všetkému na svete, preto v prípade, že si neviete pomôcť sama, obráťte sa na odborníka. Všetkým Vám prajem pevné zdravie!"

Aby ste vedeli o Zorke viac: Lekárska fakulta UK v Bratislave, Oficiálny Zumba inštruktor - Basic steps 1, Oficiálny Zumba inštruktor - Basic steps 2, Oficiálny Zumbatomic inštruktor - Zumba pre deti, tréner III.triedy v špecializácii aerobik, tréner III.triedy v špecializácii zdravotná telesná výchova, Cvičenie s overballmi, na loptách a labilných plochách, Využitie metódy Huberta Pilatesa vo fyzioterapii, Pilates na lopte,Športový animátor aerobiku CK FIFO v letnej sezóne 2006 - 2012, Vedeniu hodín sa venujem od roku 2002, kondičný tréner  SAKT– práve prebieha.

 Lucia Vargová (Sereď):

"Nepatrím medzi tých, ktorí v detstve vynikali v akomkoľvek športe alebo tanci. Napriek tomu som k tomuto smeru vzhliadala a obdivovala tých, ktorí sa mu venujú. Zlom prišiel, až keď som sa zamilovala do Zumby a s plnou podporou a podstrčením od priateľa, som sa jej začala venovať ako inštruktorka. 10 hodín Zumby týždenne sa začalo rýchlo odzrkadlovať na mojej postave, nie však úplne ideálnym smerom.

Nikdy som nemala výraznú nadváhu, bola som skôr, ako sa hovorí, „mľandravá“, teda mala som zlý pomer tukov a svalov, v neprospech svalov. Po 10 hodinovej náloži Zumby som veľmi schudla. Z tukov, ale bohužiaľ aj z toho mála svalov.

Nechala som si poradiť, upravila som stravu a výsledky na seba nenechali dlho čakať. Vybudovala som si svalovú hmotu a v súčastnosti do tréningu zaraďujem minimálne 2 posiľňovacie hodiny týždenne v podobe TRX, nakoľko ostatných 6 kardio hodín (zumba, jumping) si odmakám ako inštruktor.

V mojom jedálničku nenájdete pšenicu, kravské mlieko, ani žiadne mliečne výrobky z neho. Sú to potraviny, ktoré prekysľujú telo a ich vynechanie sa pozitívne podpíše nie len na vašej postave, ale hlavne na vašom zdraví. Snažím sa jesť čo najmenej priemyselne spracované potraviny, riadim sa podľa princípov delenej stravy s prihliadnutím na stravovanie podľa krvných skupín. Samozrejme aj ja mám slabé chvíľky a tie vyzerajú tak, že zabúdam na spomenuté pravidlá
. Ak sa niekto snaží schudnúť, základné veci, ktoré mu prinesú okamžitý výsledok sú pitný režim, jedlo rozdelené min.do 5 porcií denne a obmedzenie jednoduchých sacharidov. To sú ale všeobecne známe veci. Fakt je ten, že cvičenie je ľahké. Ten najväčší boj nastáva v kuchyni!"

Aby ste vedeli o Lucke viac:  Oficiálny Zumba inštruktor - Basic steps 1 , Jumping fitness basic  inštruktor, fitness tréner I. triedy

Dianka Kurucová (Šaľa):

"Základom je pre mňa pravidelné cvičenie. Zumbe sa venujem 5x do týždňa a posilňovacím cvičeniam 2x do týždňa. Milovala som tanec, ktorému som sa venovala 12 rokov ale po operácii kolena som sa ho musela vzdať. Zumba mi ho dokonale nahradila, preto sa na každej hodine úplne odviažem a vydám zo seba maximum. Keď už cvičím, musí to byť vždy na 100% Smile.

Priznám sa, že jedálniček špeciálne upravený nemám, ale prirodzene sa vyhýbam vyprážaným jedlám a bravčovému mäsu. Tak isto sa snažím prílohy ako ryžu alebo zemiaky nahrádzať zeleninou. Najviac dbám na pitný režim počas celého dňa, voda s vytlačeným citrónom alebo limetkou musí byť každý deň. Občas si ale samozrejme doprajem aj niečo poriadne nezdravé Wink. Svojim klientkám odporúčam hlavne pravidelnú a zdravú stravu, dodržiavanie pitného režimu a aeróbne cvičenie 3x do týždňa."


Dianka na fotke pred tým ako sa začala venovať precvičovaniu Zumby (vľavo) a teraz (vpravo).

Aby ste vedeli o Dianke viac: 12 rokov som sa venovala súťažnému tancu (Hip hop, Discodance, Streetdance), Oficiálny Zumba inštruktor - Basic steps 1, Oficiálny Zumba inštruktor - Basic steps 2, Inštruktor rekreačného aerobiku I. triedy - 2013, KidFit – aerobik pre deti – 2013.

Inštruktorkám ďakujeme, že nám o sebe prezradili trošku viac. A čo by sme Vám poradili my? Stiahnite si náš eBook "Ako schudnúť so Zumbou za 30 dní" (stiahnete ho tu), pustite sa do čítania a potom do práce na sebe Smile. Nesmierne Vám držíme palce!

Komentujte

0